وبلاک پویشگر


من راضیه رحیمی از مدرسه پویش فسا
از شما دعوت می کنم تا در وبلاگ من از مدرسه مجازی تا جدیدترین اخبار و اطلاعات کشور و دنیا را ببینید و من را نظرات و پیشنهادات خوب خود بهره مند کنید.
موفق باشید.


Menu


مطالب وبلاگ پویشگر



ترور شخصیت‌های هسته‌ای ایران

ترور شخصیت‌های هسته‌ای ایران به یک سلسله ترورهای هدفمند علیه دانشمندان هسته‌ای ایران در طی سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۹ گفته می‌شود.

طی این عملیات مجید شهریاری، مصطفی احمدی روشن، مسعود علیمحمدی، داریوش رضایی‌نژاد، رضا قشقایی فرد و محسن فخری‌زاده کشته شدند. عده‌ای از همراهان این افراد نیز کشته یا مجروح شدند.

وزارت دفاع و پشتیبانی در اطلاعیه ای با اعلام شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع اعلام کرد: بعدازظهر جمعه 7 آذرماه 1399 عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریستها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.

متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و این دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام ناجوانمردانه ترور یکی از مدیران متعهد و متخصص خود را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماید.


نویسنده : راضیه رحیمی
زمان انتشار مطلب : يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۲۵ ق.ظ
تعداد بازدید شما عزیزان : ۸۵
تعداد نظرات شما : ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی