وبلاک پویشگر


من راضیه رحیمی از مدرسه پویش فسا
از شما دعوت می کنم تا در وبلاگ من از مدرسه مجازی تا جدیدترین اخبار و اطلاعات کشور و دنیا را ببینید و من را نظرات و پیشنهادات خوب خود بهره مند کنید.
موفق باشید.


Menu


مطالب وبلاگ پویشگر


آیا امکان انتقال ویروس کرونا از طریق نیش پشه در تابستان وجود دارد؟

نویسنده : راضیه رحیمی دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۳۰ ب.ظ تعداد نظرات : ۰

سوالی که در این روزها در ذهنمان می‌آید این است که آیا امکان انتقال ویروس کرونا از طریق نیش پشه در تابستان وجود دارد؟ پشه‌ها تاکنون در گسترش بیماری‌ها حتی بیماری‌های کشنده نقش‌هایی داشته‌اند که می‌توان به بیماری‌هایی چون دانگو، مالاریا، تب زرد، زایکا و ویروس‌های دیگر اشاره کرد.


کارشناسان تفاوت علائم آلرژی فصلی و ویروس کرونا را برجسته می‌کنند

نویسنده : راضیه رحیمی دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۲۵ ب.ظ تعداد نظرات : ۰

در میانه بهار و آستانه گرده‌افشانی گیاهان، شیوع حساسیت فصلی اجتناب‌ناپذیر است. با توجه به گسترش ویروس کرونا در جهان و شباهت‌های علائم این دو بیماری، نگرانی‌ها نیز بیشتر می‌شوند. آیا می‌دانید چگونه می‌توان فرق این دو مورد را از هم تشخیص داد؟ در ادامه پاسخ را بخوانید: کارشناسان تفاوت علائم آلرژی فصلی و ویروس کرونا را برجسته می‌کنند.


در خانه بمانیم: 30 فعالیت جذاب خانگی برای سرگرم شدن در دوران قرنطینه ویروس کرونا

نویسنده : راضیه رحیمی دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۲۱ ب.ظ تعداد نظرات : ۰

باز هم قرنطینه خانگی و ویروس کرونا! حتما شما هم از فاصله اجتماعی خسته شده‌اید. کارهای تکراری خود را کنار بگذارید و به فکر راهکارهای جدیدی برای مشغول شدن در منزل باشید. در ادامه به شما 30 فعالیت جذاب خانگی برای سرگرم شدن در دوران قرنطینه ویروس کرونا معرفی کنیم. بی‌حوصلگی‌ها را فراموش کنید و این فعالیت‌های جدید را امتحان نمایید.


آیا کیسه‌های خرید پلاستیکی بازیافتی در دوران شیوع ویروس کرونا ایمن هستند

نویسنده : راضیه رحیمی دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۷ ب.ظ تعداد نظرات : ۰

در این روزهای قرنطینه خانگی و سختی مراقبت از سلامتی خود در برابر بیماری همه‌گیر جدید، پزشکان و محققان در تلاش برای شناخت هر چه بیشتر رفتار این ویروس و افزایش آگاهی مردم در این زمینه هستند. در این بین برخی از آن‌ها این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا کیسه‌های خرید پلاستیکی بازیافتی در دوران شیوع ویروس کرونا ایمن هستند؟


مراسم سالگرد درگذشت مریم میرزاخانی برگزار می شود

نویسنده : راضیه رحیمی دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۲ ب.ظ تعداد نظرات : ۱

مراسم سالگرد درگذشت مریم میرزاخانی نابغه ایرانی ریاضی ۲۴ تیرماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.